martes, 30 de septiembre de 2014

MITJA MARATÓ DE SABADELL. 7/9/2014

Un etapa més cap a Berlín. La confusió s’insta·la dins meu.

Les dues setmanes previes han estat molt carregades d’entrenaments i competicions, venia de fer dues bones curses curtes molt ràpides: La de Vistabella "Memoria l Cinto Lopez" 6 kms. a uns 3:30 i La Cursa de Festa Major de Salomó "una Clàssica" de 4,1 a 3:28, rodatges llargs passant molta calor, però havia descansat un parell de dies consecutius i això no passava desde principis d’agost.

Toca diana molt d’hora 6:00h del matí. Avui toca anar fins a Sabadell, Passant per La Pobla on m’uniré amb el David "la llebre de la Torre" ell també la correrà per anar agafant distància i kms de competició.

Arribem bastant d’hora però per una cosa o una altre acabem fent just , "recollir de dorsal, café previ, WC, mitjons, etc " escalfament pèssim "tal com ho haviem comentat en desplaçament" jajajaja. Arribem a la línea de sortida 2 min. Abans, just per agafar lloc, em noto que fa molta xafugor. Tindrem que vigilar molt!!!!!!!!!!

Sortida controlada 1 kms. rapidets per agafar un bon lloc i córrer més tranquil amb espais, partir de llavors a ritme, m’instal.lo a 3:45 ritme que volia sortir els primers kms. Però a partir del kms. 3-4 ja noto que no vaig agust del tot, el bessó dret i tendó d’aquil·les comença a donar la senyal que alguna cosa no va. El David m’agafat un metres i sense donar-me temps a reaccionar em va agant distància.

No estic centrat, continuo amb el meu ritme d’anar fent, espero que passin la primera volta per reconèixe tot el circuit. Té una tram de 2.5 kms. de pujada no pronunciada però si constant, i això em fa perdre uns segons per kms. que després em consten molt de recuperar.

Passo els kms. 5, 10 molt similars de ritme 19:25 / 19:35 m’inteneto hidratar bé però a partir d’aquest punt m’agafa "flato" Quin desatre!!!!!!!!!! A més començo a notar problemes a l’isquitivial de la cama dreta hi ha moments que vaig coix i tot.
 Em donda punxades com descàrregues elèctriques i m’arriba fins el tendó d’aquil.les. A partir de llavors aixeco el peu i em poso un ritme molt més còmode, el meu cap ja no es a Sabadell.

Intento acabar lo més dignament que puc la cursa. Finalment 1:25 amb una sesansació agrodolça i fent un massatge recuperador.

Les pròximes setmanes intentaré recuperar-me muscularment. Aquestes calors m’ha desgastat molt.


 


La feina esta feta. 

                                                                                                      Marcel "Bou"

No hay comentarios:

Publicar un comentario