miércoles, 3 de octubre de 2012

I CURSA EL REPLÀ DEL PLA DE SANTA MARIA. 30/9/2012




Després d’acumular unes setmanes de bons entrenaments, incloent ja forces series de mil metres i uns bons rodatges superiors a l’hora, em presento a la linea de sortida de la I Cursa el Replà del Pla de Santa Maria amb ganes de fer una cursa de menys a més.  La planificació és:  Una sortida ràpida controlant el ritme, la pujada situada a mig circuit fer-la a ritme i últims kms. amb descents em permetran anar molt ràpid.

A les 8:30 matí arribo al Pla St. Maria, on fa bastant de fred uns 13ºC temp. i molt de vent.
Sóc el primer corredor en recollir el dorsal, quin luxe;  Igual de luxe els corredors que i seràn presents:  X. Garcia Insa, Mosshen, X. Serra Termes “Guanyador de la cursa del Calçot”, Biel Secall (Borges Trail) que repareixia després de diversos mesos absent de la competició degut a un seguit de lesions i algun altre corredor mig anònim com jo.

Faig un escalfament relativament suau amb el company J. Olle.
A la sortida com la majoria d’aquestes curses hi ha molt bon rotllo i pocs nervis.
 La sortida va com la tenia planificada ràpida, passem al primer Km. a 3:32 vaig tancant el grup capdavanter,  som uns 7 corredors. A partir del kms. 1-1/2 és forma un primer trio amb  X. Garcia, Mosshen + un rw seguit d’un grup de dos i jo que em quedo amb un Trail Tarraco.
Al 3 kms. em quedo solet en un tram on hi havia bastant vent de cara.  Dicideixo fer via i no esperar a ningú, abans del segon tram de pujada m’agafa un corredor que ve per darrera, em despenjo d’ell a partir del segon kms. de pujada,  em marxa a poc a poc, encara em quedava la part més dura i decideixo fer-la al meu ritme.



Corono molt alt de pulsacions, recuperar-ho l’aire per poder realizar un bon descens,  em poso a ritme per afrontar la baixada amb bones condicions,  és una baixada de camí ample però molt enfangat degut a la pluja que va caure amb gran intensitat el dissabte.  A mig descens (kms. 10-11) hi ha dos repetxons, que em deixen mig grogui, seguit d´un senderó molt humit, ja en ple descens que quasi em foto de lloros.
A partir d’aquí últims 2 kms. pista ample baixada on em poso a tota gas 3:20  i l’últim a encara + gas 3:15.



Podi final amb sorpressa:

1 XAVI GARCIA INSA TROPS SPORT                                         00:55:13  
2 XAVIER SERRA TERMENS C.H. ATLETISME CERDANYOLA 00:55:19  
3 MOHSSEN EL HADDAD EL HADDAD BIKILA                         00:57:42  
4 GERARD GIL SENTIS C. EXCURS. UECANOIA                         00:58:50  
5 SERGI BEL BENEYTO RUNNERSWORLD TARRAGONA                 00:59:03  
6 MIQUEL ANGEL GALLEGO ROYES A.E. BLANCAFORT                 01:00:03  
7 MARCEL SARDA BOADA   C.A. FRANCOLÍ                                 01:01:02  
8 ABDERRAHIM JALAL MAROUF FACVAC MUNTANYA                 01:01:20  
9 BIEL SECALL ROCA BORGES TRAIL- AAEET                         01:01:46

Una cursa de muntanya molt recomanble, bona senyalització, molts voluntaris, recorregut exigent que és pot correr molt i bon ambient runner.

Solament recordar, que els C.A. Francoli també va estar present el passat 16 de setembre a la  Peonada Popular de la ciutat de Tarragona,  on vaig realitzar-la com  entrenament després de haver rodat a 1ª hora del matí  uns 10kms.
La vaig intentar també a un bon ritme i on sense haver-hi classificacions oficials la vaig acabar també en 7ª Pos. amb un crono de 22:14 els (6’3 kms. aprox.).  On vaig pecar de ser massa conservador,  també anant de menys a més.



Salut i kms. Bou.  

3 comentarios:

  1. Pedazo media te va a salir Bou!! Peio

    ResponderEliminar
  2. Moltes felicitats Bou!!

    Gran pretemporada la teva, aquest any et petaras la marca en mitja segurissim!! Estas com un bou company !!

    Un abraç i seguim entrenant junts, tot un luxe!!

    ResponderEliminar
  3. Aquí podéis leer una crónica de la cursa El Replá y ver una galería de fotos: http://objetivobehobia.blogspot.com.es/2012/10/i-cursa-de-muntanya-el-repla.html
    Un saludo

    ResponderEliminar